Kangoo jumping – zábavná forma hubnutí, kterou si zamilujete!

Není nic lepšího, nežli spojit příjemné s užitečným! V případě kangoo jumpingu se to povedlo na výbornou. Pokud chcete zhubnout, zpevnit si postavu a zlepšit fyzickou kondici a zároveň se dobře bavit, je tato zábavná forma hubnutí jako stvořená přímo pro vás!

Co je kangoo jumping?

Možná je pro vás slovíčko kangoorobik úplně nové a do této chvíle jste o něm prakticky vůbec neslyšeli. Proto nemůžeme udělat nic lepšího, nežli vám tuto aktivitu, která z velké části pochází ze základů aerobiku, představit!

Kangoorobik je spojení skákání na speciálních tzv. klokaních botách, o kterých jsme vám v jednom z našich článků již psali a zmíněných prvků aerobiku. Základem cvičení jsou speciální cviky na odpružené obuvi – méně se zatěžují klouby, dopady jsou příjemnější. Kangoo jumping se cvičí ve skupině, což je nejen podstatně motivující, ale také o to větší zábava.

Cvičení je daleko efektivnější

Kangoo jumping s sebou přináší hned několik výhod. Jednu už jsme společně nakousli – menší zátěž pro naše tělo. Díky speciálním botám nedochází k tak velkému tlaku na klouby, nezatěžují se kolena a netrpí ani naše páteř. Druhou výhodou, kterou je určitě potřeba vyzdvihnout, je daleko vyšší efektivita. Kangoorobik nutí celé tělo, aby se do cvičení zapojilo, což je z velké části dáno i tím, že musíte udržovat balanc na kangoo botách. Díky tomu posilujete opravdu celé tělo, což vám zajistí lepší a rychlejší výsledky. A to zní fajn, nemyslíte?

Jak probíhá lekce kangoo jumpingu?

Jak už jsme zmínili – kangoorobik je skupinové cvičení, které vede zkušený lektor či lektorka. Na začátku je protažení a rozehřátí svalů, které probíhá v mírnějším tempu, abyste si nejen zvykli na klokaní boty, ale zároveň abyste donutily svaly zapojit se do práce. Poté následuje aktivní část, při které budete dle instrukcí různě skákat.

Nutno dodat, že se během lekce nezastavíte, cvičení probíhá v neustálém skákacím tempu, někdy je rytmus rychlejší, jindy se trochu zpomalí, ale nikdy se nezastavíte. Pro zajímavost – během 20 minut kangoorobiku vydáte asi takové množství energie, jako při 60. minutách klasického aerobiku. A to už o něčem svědčí!

Zdroj: Becky Overbeck, Youtube

Pro koho je kangoo jumping vhodný?

Možná si nyní pohráváte s otázkou, pro koho je kangoorobik vhodný. Dobrou zprávou je, že se lekce kangoo jumpingu může zúčastnit úplně každý – ať už je to muž či žena, ať už váží 50 nebo třeba 90 kg. Cvičení se nedoporučuje pouze lidem s vysokou nadváhou, lidé s onemocněním srdce nebo těm, kteří mají problém s vysokým krevním tlakem.